You are here:
 
 
Delicious
 
 
 
 

Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday Adayı

e-Posta Yazdır

 

İ

slahiye 12 Haziran da yapılacak milletvekili seçimlerinde Ak Parti, MHP ve CHP de Yönetim kurulu üyeliklerinde istifa ederek partilerinde milletvekili aday adayı olmak isteyen isimlerin yanında dışarıda ve bürokratlarında  Milletvekili aday adayı olmak için aday adayı olacakları siyasi parti teşkilatlarıyla ve kamu önüne çıkmaya başladıkları gözlemleniyor.


İSLAHİYEHABER: İslahiye 12 Haziran da yapılacak milletvekili seçimlerinde Ak Parti, MHP ve CHP de Yönetim kurulu üyeliklerinde istifa ederek partilerinde milletvekili aday adayı olmak isteyen isimlerin yanında dışarıda ve bürokratlarında  Milletvekili aday adayı olmak için aday adayı olacakları siyasi parti teşkilatlarıyla ve kamu önüne çıkmaya başladıkları gözlemleniyor.12 Haziranda Yapılacak Milletvekili Seçimleri için Siyaset ısınmaya başlarken Milletvekili aday adayları kendi partilerinde seçilecek sıraya gelmenin planlarını yaparken Siyasi parti Genel merkezleri aday sıralaması için Anket  ,temayül,Ön seçim gibi bir çok çalışma yaparak Gaziantep de kendi partilerin milletvekili sıralamasını yapacağı öğrenildi.Siyasi Partilerde Milletvekili aday adayı olanların Yüksek seçim kurulunun belirleyeceği seçim takvimi öncesi ve sonrasında verecekleri ilk sınavda kendilerini partilerine ve seçimlerin asıl belirleyicisi olacak olan seçmene tanıtmaları gerekiyor.www.islahiyehaber.com ile  www.gaziantepinsesi.com haber siteleri ve İslahiye haber gazetesi ile birlikte seçimlerin nabzını tutmak amacıyla anket düzenliyor./İslahiyehabermerkezi

Ak Parti’nin Muhtemel Milletvekili Aday Adayları

Adem Yücel
Ayhan Erdem
Bilal Uçar
Muzaffer Köse
Ahmet Tekçe
Mustafa Karataşlıoğlu
İlhami Bayraktar
İsmail Arıkan
Hasan Gözen
Mehmet Yanar
Önder Ercan
Selim Yavuz
Şirvan Çalışkan
Süleyman Mutlucan
Şıhmus Yılmaz
Feyzullah Yıldırır

Cumhuriyet Halk Partisinde Muhtemel Milletvekili Aday Adayları
Ali Er
Mustafa Şahin
Selim Karahan
Ahmet Şahap Ünlü

Milliyetçi Hareket Partisinde Muhtemel Milletvekili Aday Adayı

Yusuf Yıldızgil

Yorumlar 

 
-70 # vefaazem 04-02-2011 21:42
merhaba arkadaşlar bu listede biri eksik neden acaba merak ettim korkmayın ya osman öztürkün adını yazmakla kimseye birşey olmaz hakkınızda hayırlısı....
Cevap
 
 
-67 # CVP: vefaahmet faruk kızıl to 07-02-2011 06:07
arkandayız sayın mudurum yola devam durmak yok ınş
Cevap
 
 
-53 # mhpmehmet yıldızgil 05-02-2011 17:36
oyumuz mhp adayadayı yusuf yıldızgile
Cevap
 
 
-75 # GERÇEKÇİ OLALIMmustafa yıldırım 06-02-2011 13:17
ilhami beyin şansı çok yüksek bence gaziantebin ve ilçelerinin eğtim başarıları çok düşük olması hasebiyle hemde millieğitim kökenli bakan ve milletvekili olmaması hükumetin eğitimde yaptığı FATİH gibi projeleri uygulamaya geçirmekte zorlandığı aşikardır.bu sebeple şuan muş millieğitim müdürü olan ilhami bayraktar anketlerin gösterdiğinin aksine favori durumdadır..
Cevap
 
 
-61 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday Adayıadem yücel en şanslı 06-02-2011 16:43
arkadaşlar bütün adaylara saygımız vardır. ancak adem yücel partiinin kurucu gençliğinden gelmiş birisi ve gençlik kolları başkanlığı yapmış birisi ve tüm antep teşkilatı tanıyor. islahiyede sevilen ve sayılan birisi. ayrıca üniversite eğitimimi tamamlamış birisi. tayyip beyde bu dönem gençlere daha çok ağırlık verecek. adem bey genel merkezden ışık almazsaydı aday olmazdı bence.
Cevap
 
 
-64 # gerçeketem kaya 06-02-2011 17:29
herkesindeiyita nıdıgı yusuf yıldızgilin mhp DEN ADAYADAYI OLDUGUNU AÇIKLAMASINDAN SONRA MHPNİN OYU İSLAHİYEDE ÜÇKATINA ÇIKACAGINA İNANIYORUM BİZZAT BENİM OYUMDA YUSUF YILDIZGİLEDİR
Cevap
 
 
-63 # mhp adayadayıöner demirel 06-02-2011 17:34
lütfen yusuf yıldızgil lide mhp aday adayı olarak lütfen listeye ekleyin
Cevap
 
 
+53 # hayirli olsunsedat kiymet 06-02-2011 19:34
islahiyeye yakisir bir aday ankaradan görevlendirildi uzun zamandir istanbul büyük sehir belediyesinde avukatlik yapan hemserimiz av sirvan caliskandir hayirli olsun islahiyeyi en iyi sekilde temsil edip ilcemiz icin hizmetlerde bulunacagi hic suphesizdir sevgili hemserilerimin bu kardesimizin yaninda olacagi inancindayim hepinze saygi ve selamlarimi sunuyorum
Cevap
 
 
+47 # rakipsiz tek adaysedat kiymet 06-02-2011 20:22
genel merkezin surunlu bölge dedigi yere sorunsuz aday tayin etmesi islahiye halkinida sevindirdi hayirli olsun demek bir vatandaslik görevidir sirvan caliskan soy adi gibi caliskandir istanbul büyük sehir belediyesinde kendisini sonderece sevdirmis basarilaridan dolayi her zaman örnek kisi olarak gösterilmistir memlekete hayirli olsun sedat kiymet
Cevap
 
 
-40 # seviyeeditor 07-02-2011 09:01
arkadaşlar lütfen yorumlarınızı yazarken dikkat edelim. ayrıca oy kullanırken tesbit edilen bir durumu aktarayım aynı bilgisayardan tekrar tekrar oy kullanıyor ( ayar yapılarak ) bizler bunu görebiliyoruz. Yusuf yıldızgil içinse bir sonraki ankette ismi yer alacaktır. Haber detayında ismine yer verilmiştir.
Cevap
 
 
-63 # ilhami bayraktarali kemal 27 07-02-2011 09:35
bence ilhami bayraktar aday olacak.neden mi? bilgili,donanım lı,memlekete faydası olacağı aşikar ve dürüst,haysiyet li gaziantep hatta türkiye ye faydası olacak bir insan.....bunlardan dolayı kesinlikle ilhami bayraktar aday olacaktır diyorum.ayrıca burada yapılan anketler gerçeği yansıttığına inanmıyorum.ilhami bayraktar ı tüm islahiye nurdağı hatta beldeler ve köyler destekliyor.aldığım duyumlar iihami bey in şansını yükseltmektedir .hayırlısı.....
Cevap
 
 
-43 # ANKETEDİTÖR 07-02-2011 10:19
DEĞERLİ SİTE OKUYUCULARI; A.ADALARININ YAPMIŞ OLDUĞU HİLELİ ANKET NETİCESİNDE SİTE YÖNETİMİ TARAFINDAN ANKET İPTAL EDİLMİŞTİR. SAYGIYLA DUYURULUR.
Cevap
 
 
-42 # EDİTÖRÜN DİKKATİNE!!!mafeay 07-02-2011 20:21
Sayın Editör;
sitenizde anket düzenlemişsiniz ve sadece iki siyasi parti temsilclerine yer vermişsiniz. neden diğer siyasi parti temsilcilerine yer vermediniz ? Hileli oylama yapıldığını tespit ettiğinizi iddaa ediyorsunuz, daha sonrada AKPARTİ aday adaylarını oylamadan çekip sadece CHP aday adaylarına yer veriyorsunuz. Eğer hile olduğunu tespit ettiyseniz anketin tamamını neden siteden kaldırmadınız. Hile olduğu tespit edilen anketin siteden tamamının kaldırılması gerekmez mi? bu bile objektif olmadığınızı göstermektedir.
Cevap
 
 
-34 # amblem farkımafeay 07-02-2011 20:33
sayın Editör;
Bu haberin başındaki siyasi parti amblem ebatlarında eşitlik olmadığı bariz bir şekilde gözükmektedir. AKPARTİ ve CHP amblem ebatları arasında yaklaşık 1cm fark var. objektij olduğunuzu kanıtlamanız için bu farktan dolayı bir açıklama bekliyoruz.
Cevap
 
 
-41 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday Adayıeditor 08-02-2011 12:48
Aday adayları ile ilgili haber detayında yer alan resim ile ilgili olarak herhangi bir kasıt söz konusu değildir. Bizler okuyucularımız için hizmet etmek anlayışıyla, sizden gelen yorum üzerine amblemle ilgili düzenleme yapılmıştır.
Cevap
 
 
-41 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday Adayıeditor 08-02-2011 12:54
Değerli arkadaşlar sitemizde yapılan ankette; sitemiz editörüne ulaşan isimler dikkate alınarak ankete ismimleri ve partileri yazılmıştır. Diğer partilerden A.Adayı olacak kişilerden sitemiz editorune ulaşmaları gerekmektedir ya da islahiyematbaas ına iletmeleri gerekmektedir. Ayrıca anket ile ilgili olarak tesbitimiz doğrudur. Anket çalışmamız bir hafta boyunca sadece bir siyasi parti adayları arasında oylama yapılacaktır. ikinci hafta ise; diğer siyasi partilerin aday adayları için anket düzenlenecektir .
Not: Sitemize ulaşan bizzat başvuran bütün a.adayları parti gözetmeksizin eşitlik ilkesi dahilinde çalışmalarda yer alacaktır.
Cevap
 
 
-35 # EDİTORUN DİKKATİNEmafeay 14-02-2011 14:07
Sayın Editör ;
"Anket çalışmamız bir hafta boyunca sadece bir siyasi parti adayları arasında oylama yapılacaktır. ikinci hafta ise; diğer siyasi partilerin aday adayları için anket düzenlenecektir . " demiştiniz. fakat ikinci haftayı geçmemize rağmen hâla diğer siyasi partiler için bir anket düzenlenmedi. Ben sizin taraf tuttuğunuzu düşünüyorum.
Cevap
 
 
+23 # akp millet vekiliKursat 08-02-2011 16:44
akp av.şirvan çalışkan gercekten cok hayırlı olucanı düşünüyorum cünkü 20 yıla yakın devlet tecrbesi varmış
Cevap
 
 
+19 # AKP MİLLET VEKİLİ OLARAKmahmut 08-02-2011 23:20
AKP MİLLET VEKİLİ OLARAK ŞİRVAN ÇALIŞKANI GÖRMEK İSTİYORUZ. DENEYİMLİ, ÇALIŞKAN, DEVLET TECRÜBESİ OLAN BİR İNSAN.ÜSTELİK HUKUKÇU.
Cevap
 
 
-56 # adaylarbahtiyar 09-02-2011 06:39
kim kazanırsa kazansın memleket ne faydası olcak ki.
Cevap
 
 
+22 # Şirvan ÇALIŞKAN kardeşimizi destekliyoruzbekir topal 09-02-2011 11:49
Değeli arkadaşlar millet vekili adayadaylığını açaklayan Şirvan çalışkan kardeşimizi iski mesayi arkadaşları olarak destekliyoruz.Kilis ve Antep Bölgesini iyi tanıyan ve bu bölgenin sıkıntısını iyi bilen,bu sıkıntıları Ankaraya taşıyabilecek olan bu kardeşimize yardımcı olalım.
Cevap
 
 
-60 # kim olursaesader 09-02-2011 16:47
kim olursa olsun faydası olsun yeter sallamaya gerek yok sadece islahiyede akp aday gösterir o da zor adem yücel ve şamil tayyar benim adayım
Cevap
 
 
-62 # hizmet içinCAHİT AKBABA 09-02-2011 20:38
BÖLGEYİ VE SORUNLARINI BİLEN VE DOĞDUĞU YERE HİZMET ETMEYİ KENDİNE BORÇ BİLEN GENÇ,DİMAMİK DEVLET DAİRESİ TECRUBESİ OLAN BİRİ OLDUĞU İÇİN DESTEKLİYORUZ.
Cevap
 
 
-49 # ilhami bey benceyusufziya 10-02-2011 11:23
ben ilhami bayraktarı görmek istiyorum akp milletvekili olarak çünkü kendi hem öğretmenlik yapmış hem müfettişlik şu anda da milli eğitim müdürü.gaziantepin eğitim seviyesi düşük faydası olacağına inanıyorum.
Cevap
 
 
+11 # bu göreve uygun kişiMesut Akar 11-02-2011 08:22
Akparti milletvekili aday adayı Şirvan Çalışkan bu görevi dürüstce güvenilir şekeilde yerine getireceğinden kesinlikle hiç bir şüpemiz yoktur.
Cevap
 
 
+13 # şirvan çalışkanabdullah 11-02-2011 08:56
şirvan bar sizi sonuna kadar desdekliyoruz millat vakilligini inş kazanırız...
Cevap
 
 
+9 # UYGUN VE TEK ADAYemin kaya 11-02-2011 14:17
ist bulda hukukta görevi yapan herşey haknda biliç li kara veren bilinç li kişi (ŞİRVAN ÇALIŞKAN) HAYIRLI OLSUN
Cevap
 
 
+9 # şirvan abi hayırlı olsunmehmet kartal 12-02-2011 14:48
allah utandırmasın durmak yok yola devam
Cevap
 
 
-47 # eğitimciye sonuna dek EVETmurtaza ispir 12-02-2011 17:14
Sevgili Müdürüm İlhami Bayraktar aday olsun bine yakın oy MHP li arkadaşlarımızd an garanti veriyorum.Yoksa AKP YE OY MOY YOK
Cevap
 
 
+10 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday AdayıHÜMEYRA 13-02-2011 12:01
av.şirvan çalışkan islahiye için en tecrübeli en cok deneyimli kişidir .. oylarımız ŞİRVAV ÇALIŞKANA ...
Cevap
 
 
-31 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday Adayıeditor 14-02-2011 16:10
Anket çalışmasında diğer siyasi partilerden aday olacak kişilerin bilgilerinin tarafımıza ulaşmasını bekliyoruz. Bütün siyasi partilerin Anketinin yayınlanması, gün olarak eşit olacaktır. Biri eksik yada diğeri fazla yayında kalmayacaktır. İlginizden dolayı teşekkürler
Cevap
 
 
-39 # SÜLEYMAN MUTLUCAN AK PARTİ ADAYADAYIünsal 14-02-2011 22:12
Siyaset seçimler yaklaşınca aday adayı ile dolup taşıyor siyaset farklılıkları ve kişilerin özelliklerinide ortaya koymakala kalmayıp bazende kepazilikleride beraberinde getirdiğide aşikardır işte bu baglamda sn: mutlucan farklılık yaratmak amcı ile seçim zamanı degil tam 6 yıldır siyasete girmek ve antep e hizmetin neler olabilecegi ve neler yapıla bilinecegi konusunda envanter ve projeler üretmiştir işte 6 yıllık çalışmanın sonucu siyasetin dahada hareketlenecegi mart ayının ortalarındaki yarışlarda belli olacaktır ancak süleyman mutlucanın proje ve planları profosyenel siyaset......
Cevap
 
 
-39 # DR.AYHAN ERDEMKILIÇBEY 15-02-2011 12:55
SONUNDA İSLAHİYEMİZE YAKIŞAN BİR ADAY ÇIKTI.BİLGE,DONANIMLI VE HİZMET SEVDALISI,YİĞİT VE CESUR İNSAN YOLUN AÇIK OLSUN...
Cevap
 
 
-35 # GENÇ ADAY ADEMmurat demirkıran 15-02-2011 14:52
başbakan bu dönem gençlere ağırlık verecek. adaylara baktığımda genc dinamik, çalışhan ve dürüst aday adem var. ayrıca yıllarıdır siyasetin içinde yetişip ( tıpkı başbakan gibi temelden geliyor), ak partinin kurulduğun günden bu güne kadar bir yere sapmadan çalışmıştır. inşallah vekil olarak ankaraya gider. diğer bütün adaylara da bol şans
Cevap
 
 
-30 # hizmet sevdalısıislahiyeli 17-02-2011 23:36
arkadaşlar burada bir gercek var ankarayı ve bürokrasi iyi bilen ve memlekette baglarını sıkı tutan hiç bir zaman memleketini boş bırakmayan ve elinden geldiği kadar bütün hemşerileri ve ilçesii için faydalı olmaya calışan gercek hizmet adamı hamza TAŞKESER bu yolda en uygun insan olarak görüyorum
Cevap
 
 
-21 # hayırlısımehmet yıldızgil 20-02-2011 13:11
Arkadaşlar lütfen seçimde oy verirken adayları iyi araştırın ve ona göre oy verin unutmayın ki bukişiler yarın bu ülkeyi yönetecekler
Cevap
 
 
-23 # Muzaffer KöseKöseler İlçesi 20-02-2011 21:34
Sevgili İslahiye Halkı,
Ben sizin doğru kişiye oy vereceğinizi düşünerek adaylarımızdan doğru,dürüst ve iş hayatında başarılı olduğu gibi siyasette de başarı elde edeceğini düşünerek arkadaşımız Muzaffer Köse'yi milletvekili olarak görmek isterim
Cevap
 
 
-14 # secimMEMET 01-03-2011 16:27
ya kuzura bakma bintane oyum olsa bile islahiyedeki AKP ve CHP ve MHP oylarımı vermem...
Cevap
 
 
-28 # islahiyeye yakışır adayahmet poyraz 21-02-2011 07:15
GENEL OLARAK YORUMLARA BAKIYORUMDA ARTIK İSLAHİYELİLERDE SİYASETİ ÖGRENMİŞ KÜLTÜRLÜ OKUMUŞ VE İLERİYİ GÖREN KİŞİLER ÖN PLANA ÇIKMAKTA AMA NEDENSE AKP ADAYLARINA BAKTIGIMDA MADDİYAT ÖN PLANDA SADECE ADEM YÜCEL KARDEŞİMİZ HARİÇ VE İSLAHİYEYE HİÇ BİR GETİRİSİ OLMAYAN KİŞİLER VAR YİNEDE PIRIL PIRIL GENÇLERİN ÖN PLANA ÇIKARILMASI GÜZEL VE SOYADI GİBİ YILDIZGİL KARDEŞİMİZ İSLAHİYEYE YAKIŞIR ...........................
Cevap
 
 
-22 # CVP: islahiyeye yakışır adayahmet poyraz 22-02-2011 11:57
Şu adayların içerisinde islahiyeye bir çivi çakmış ADAY varmı ...................acaba.........?
Cevap
 
 
-16 # AK GENÇLİGİN ADAYIALİ 24-02-2011 11:24
BU ZAMANA KADAR AK PARTİDE GÖREVİNİ EN İYİ ŞEKİLDE YAPAN VE SORUMLULUGUNU BİLEN TEK ADAY VAR ADEM YÜCEL. SONUNA KADAR ARKANDAYIZ. ALLAH BU YOLDA YARDIMCIN OLUN ESSELAM
Cevap
 
 
-16 # islahiye saipsizyılmaz 24-02-2011 20:47
uzun yıllar islahiyeden ayrılan ama kısa aralıklarla hep gelen bir islahiyeli olarak islahiyeyi yakından takip eden bir islahiyeliyim.A ve B Partisi önemli degil önemli olan milletvekili seçildiğinde islahiyeye yatırım yapmak.Gençler kahvehane köşelerinden,su riyeye gidip sırtlılık yapmaktan bacağının birini kaybetmekten başka çareleri yok.Öyle birini seçelimki ALLAH korkusu olsun dürüst çalışsın.
Cevap
 
 
+27 # CVP: islahiye saipsizsedat kiymet 27-02-2011 14:42
bravo kardesim cok duyarli oldugun icin sizi kutluyorum yilmaz kardes o,bahsettigin adayimiz insaallah yakinda meclise girecektir ve islahiye kazanacaktir o,isim soy adi gibi caliskandir tüm hemserilerim bu aday adayimizi meclise gönderecektir ve o,isteklerine islahiyemiz Allahin izni ile kavusacaktir bütün destegimiz av sirvan caliskan icindir saygilarimla
Cevap
 
 
-13 # muzaffer kösememet 03-03-2011 22:34
islahiye sahipsiz değil, islahiye bu sefer yanlış yapmayacak, çünkü muzaffer köse akp den aday adayı olmuş. baksanıza icraatlarına ne kadar yaratıcı olduğunu görürsünüz. kurduğu tesislerde bir sürü kişi ekmek yiyiyor. eskide islahiye işçisi ta sökelere gidip bin bir zorluklarla para kazanıyorlardı. şimdi muzzafer köse nin kurduğu tesislerde oturduğu yerde gölgede çalışarak para kaznıyorlar. bu islahiyeye nekadar bağlı olduğunu göstermiyor mu? islahiye için hayırlı olacak. saygılar
Cevap
 
 
-23 # akp islahiye aday adayıadayımız 25-02-2011 20:54
bence aday adayları içerisinde en yeteneklisi muzaffer kösedir. çalışkan, dürüst, ilkeli, sabırlı, islahiye sorunlarını iyi bilen bir kişiliktir. islahiye için büyük faydaları olacağına inanıyorum.
Cevap
 
 
-22 # selim yavuz geliyoorsami 26-02-2011 20:36
Listede mevcut olmayan sn av.Selim Yavuz islahiye için büyük bir kazanç olacaktır.
Cevap
 
 
-14 # genç adayREMZİ ÇETİN 27-02-2011 20:44
Adem yücelin islahiye ve memleketi için çalışkan ve dürüst bir aday olarak vekil seçileceğine inanıyorum. adem tanıdığım kadarıyla bütün işlerinde dürüsttür. Bu seviyeye kendi imkanları ve çalışmasıyla gelmiştir. daha iyi yerlerde görmek istiryoruz. başarılar dilerim...
Cevap
 
 
-10 # katılıyorumaytekin 27-02-2011 20:50
adem üniversiteden arkadaşım. gerçekten aday olduğunu duyunca çok sevindim ve tebrik ettim. adem saygın, çalışkan ve sıcak kanlı bir arkadaş. insanlarla ilgilenmeyi çok seviyor. çıktığı bu yolda inşallah kazanır. adem bu hiç kimsenin beklemediği bir yerde sıra alır diye düşünüyorum. en şanlı kişi ademdir. başbakan gençlere yer verecek bu dönem
Cevap
 
 
-13 # adem yucelali 27-02-2011 20:53
başarılar dilerim adem yüceleee.....
Cevap
 
 
-14 # milletvekili adaylarıömer şahin 01-03-2011 16:43
slm arkadaşlar yine bir şecim daha yaklaştı adaylarımız kendilerini göstemeye başladılar hepsinede hayırlı olsun anlamadığım bir şey var burdaki anketlere bakıyorumda ankatte sadece AKP CHP MHP var diğer parti adayları niye yok bildiğime göre DP gaziantep 1 adayı ÖMER ŞAHİN var ondan hiç bahsedilmiyor ömer şahin yıllarca islahiye halkı icin mucadele etti cok dürüst bir siyaset kimliği var neden bu şeçimlerde ömer şahini meclise göndermeyelim tüm islahiye hemşerilerimizi n ömer şahin içinel ele diyelim....
Cevap
 
 
-11 # Muzaffer KöseD.Güler 02-03-2011 20:23
iş hayatında başarılara imzasını atmış Muzaffer Köse,nin siyaset hayatındada başarılarının olacağından şüphem yoktur... Kendisine bol şans diliyorum...
Cevap
 
 
-6 # GENÇLERİN ÖNÜ AÇILMALIYILMAZ 02-03-2011 20:30
değerli yorum yapan arkadaşların yorumlarını okuduğumda kendilerine göre yazmışlar. önemli olan genç, dinamik ve çalışkan birisi olması lazım. bu kriterler değerli arkadaşım adem yucelde mevcuttur. islahiye ve g.antep için yakışan bir vekil olur.
Cevap
 
 
-9 # Mustafa KARATAŞLIOĞLUmuhammed ali 05-03-2011 14:58
Burada önemli olan İslahiyemize hizmet edecek, İslahiye'nin sorunlarını bilen gözeten, ilçe halkı tarafından tanınan gerekli siyasi tecrübeye sahip, dürüst ve hakkaniyet ölçülerinden sapmayan bir adayın bizi mecliste temsil etmesidir. Baktığımız zaman bu kriterlere sahip ve diğer aday adaylarından bir adım öne çıkan Mustafa Karataşlıoğlu'nun aday olması tüm ilçemiz adına hayırlı olacağı aşikardır. Çalışmalarında kendisine başarılar dilerim.
Cevap
 
 
-6 # dava adamıYUNUS EMRE 05-03-2011 22:00
sevgili islahiyeliler;
ak partide kurulduğu günden beridir en fazla emeği olan bir genç olarak adem yucel sadece hak edendir. çizgisinden hiç sapmamış, gemiyi terketmemiş, bu trenden inmemiş, yeri geldiğinde komutan,yeri geldiğinde asker olmuş birisidir. kurucu ilçe başkanından fazla emeği olan genç birisidir. allah yolunu açık etsin. dualarımız genç aday adem yücel içindir.
Cevap
 
 
-8 # Şehmus Bye'e yakışırebrar 07-03-2011 14:30
Milli eğitimin bürokrasisinin çeşitli kademelrinde görev yapmış ve şu anda da öğretmene hizmet daire başkanı olan Şehmus YILMAZ' a milletvekişlliğ i yakışır. Gerçek İslahiyeli olan islahiye 'ye hizmet aşkıyla yanıp tutuşan bu şahsa destek verelim.Bu günün Ak Partilis değil; gerçek bir Ak artili Destek olalım.İslahiye kazansın
Cevap
 
 
-1 # okurken utandımfatih demircioğlu 07-03-2011 21:14
maşallah islahiyeli hemşehrilerim anca kendi adaylarına çalışıyor, yahu biz ak partiye mi oy veriyoruz, yoksa şahıslara mı?nerdeyse ak parti içinde birbirinize düşeceksiniz! kendim, ilhami bayraktarı desteklemekle birlikte, tüm aday adaylarına başarılar diliyorum.hepsi birbirinden değerli. memleket için hayırlısı neyse, o olsun....
Cevap
 
 
-4 # Tabiiki ismail ARIKANRecep ATEŞ 07-03-2011 22:51
Değerli hemşerilerim.Fazla bileniniz yoktur ama ismail arıkan ,üniversite mezunu sanko dahil Türkiye nin en büyük holdinglerinde genel müdürlük yapmış,ve çalıştığı yerlere onlarca islahiyeli yi almış,değerli bir kardeşimiz.zaten AKP ÜSKÜDAR ilçe üyesi ve faal bir partili.Başbakanımızınd a tercihini kendi yakını olan bu adaydan yana kullanacağı kesin.hepsi birbirindn değerli adaylar ancak,dış ticaret ve ekonomi uzmanıda olan ismail kardeşimin adaylığı şehrimize çok faydalı olur.
Cevap
 
 
-5 # GENÇ KADRO = BAŞARIİSMAİL İLHAN 08-03-2011 12:25
ADEM YÜCEL BEY'iN GAZİANTEP VE İSLAHİYEDE KAYDA DEĞER BİR KİTLESİ OLDUĞU TARTIŞILMAZ. DÜRÜST, ÇALIŞKAN, SOSYAL, GENÇ... KİMLİĞİYLE, MİLLET VEKİLLİĞİNE DÜŞÜNMEMEK ELDE DEĞİL. BAŞARILAR DİLERİM...
Cevap
 
 
-6 # GENÇ KADRO = BAŞARIİSMAİL İLHAN 08-03-2011 13:00
Adem yücel bey’in Gaziantep ve islahiye’de dürüstlüğüyle, çalışkanlığıyla , disiplinliyle, gençliği ve sevecenliyle tanınması… kayda değer özellikleridir ve tartışılmazdır. Bu değerli genç kardeşimizi, milletvekili aday adayılığı, daha yolun başı olduğunu düşünüyorum. Nice başarılara imza atacağını zamanla göreceğiz inşallah...devletimizin bu değerli şahsiyetlere ihtiyacı vardır. Bu gayreti adem yücel bey’de görüyorum. Başarılar dilerim…
Cevap
 
 
-6 # yolunaçık olsun Şirvan abiRamazan 08-03-2011 20:50
şirvan çalışkan'ın adaylığını sonuna kadar destekliyoruz.İslahiye'nin kazanmasını istiyorsak adayımızı destekleyelim.
Cevap
 
 
-9 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday Adayıberşan 10-03-2011 00:55
bdp nın adayı yokmu islahiyede
Cevap
 
 
-7 # hizmet için..!o.kadir temiz 11-03-2011 07:54
siyaset akp ve chp den ibaret değildir hele hele vekil seçiminde hangi partiden aday olursa olsun asıl amaç islahiyenin geleceği ve çıkarları doğrultusunda olmalıdır şunu bilmenizde yarar var islahiyenin menfaatleri doğrultusunda en uygun aday akp den mehmet yanar ve mhp den yusuf yıldızgildir lütfen parmakçı adaylara değil icraatçi adaylara destek olalım...
Cevap
 
 
-6 # Kesinlikle Önder ErcanEnver Leventoğlu 11-03-2011 18:08
Önder Ercan ıslahiye için kesinlikle büyük bir şans olacaktır. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Böyle bir ismin meclis çatısı altına girmesi TBBM için de bir şanstır bana göre. Vatana millete hayırlı olsun.
Cevap
 
 
-6 # MEHMET YANAR'I DESTEKLİYORUZ.ZEKİ YANAR 12-03-2011 21:35
İLÇEMİZİ EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL EDECEĞİNE İNANDIĞIMIZ MEHMET YANAR'IN ADAYLIĞINI TEBRİK EDİYOR VE YOLUNDA BAŞARILAR DİLİYORUM...
Cevap
 
 
-6 # YANAR'TEBRİK EDİYORUMmehmet dilek 12-03-2011 22:02
İLÇE TARIM MÜDÜRÜMÜZ MEHMET YANAR'TEBRİK EDİYORUM İLÇEMİZE EN ŞEKİLDE HİZMET EDECİNE İNANIYORUM GÖNLÜ AÇIKTI YOLUDA AÇIK OLSUN...
Cevap
 
 
-7 # EN İYİ ADAY MEHMET YANARbekir YURTAN 12-03-2011 22:07
MEHMET KARDEŞİMİZİ ADAYLIĞINDAN DOLAYI TEBRİK EDİYORUM.HALKINA EN İYİ BİR ŞEKİLDE HİZMET EDECEKTİR İNŞALLAH YOLUN AÇIK OLSUN...
Cevap
 
 
-7 # ADAYIMIZ YANARhalit bozbezek 12-03-2011 22:10
HALK ADAMI KÖYLÜ DOSTU YANAR'I DEKTEKLİYORUM....
Cevap
 
 
-7 # Çiftçi dostu Mehmet YANARduman KARAAHMET 12-03-2011 22:13
ÇİFTÇİ DOSTU ,KARDEŞİ,YARDIM SEVER AHLAK SAHİBİ ENDER ŞAHSİYET MEHMET YANAR'I DESTEKLİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM...
Cevap
 
 
-6 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday AdayıTuran Çukurova 13-03-2011 12:11
Önder Ercan üzerine isim tanımam. Hayatımda çok dürüst insan gördüm bu kadarını görmedim. Şimdiden vekilliğini tebrik ediyor, vatana millete uğurlu olsun diyorum.
Cevap
 
 
-6 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday AdayıEnder Duran 13-03-2011 12:12
Bu isimler içinde bir numara Önder Ercan’dır. Gaziantep seninle guru duyuyor.
Cevap
 
 
-6 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday AdayıBismilli 13-03-2011 12:13
Gaziantep ve İslahiye’de iyi şeyler olacaksa Önder Ercan sayesinde olabilir. Bir insan bu kadar çalışkan, bu kadar dürüst, bu kadar mütevazi olabilir. Seni çok seviyoruz Önder Baba, Allah yolunu açık etsin.
Cevap
 
 
-8 # CVP: Ak Parti ve CHP’de Kimler Aday AdayıMünevver Turna 13-03-2011 12:14
Öyle inanıyorum ki Önder Ercan çok iyi şeyler yapacak. Meclis böyle bir isimle iftihar edecek inşallah..

Sen ER’sin CAN’sın Önder’sin. Allah yar ve yardımcın olsun
Cevap
 
 
+1 # akp şirvan çalışkanerol borsöken 03-04-2011 17:45
şirvan kardeşimizin islahiyeye ne kadar faydalı olacagını beraber destskleyerek ögreniriz.tabikişirvan kardeşimizinde halk ile beraber yan yana omuz omuzamücadele vererek bu yolu beraber aşarız.şirvan kardeşime başarılar diliyorum.
Cevap
 
 
-1 # ÇALIŞKAN, DÜRÜST VE İLKELİ TEK ADAY ADEM YÜCELDURAN 17-11-2012 20:58
Geçmiş dönemlerden bu tarihlere kadar yapılan tüm milletvekili seçimlerinde seçilen adayların hepsi koltuk sevdalısı, ceplerini doldurmak için milletten aldıkları gücü sonuna kadar kullanmaktan çekinmeyecek kadar ilkesiz vekillerin tamamı yaş olarak 40 yaşı aşmış olması bir şans olmadığı aşikardır. İnsanoğlunun genetik yapısında olan yaşlandıkça koltuk sevdalısı olmak, kendini her alanda ön plana çıkarmak olduğunu benim gibi sizlerde kabul ettiğinizden eminim.

Bu nedenle kendi adından çok ilçemizi ön plana çıkarabilecek, ve bu düzeyte yeterli aile eğitimini almış ve politika eğitimi tamamlayarak kendini bu alanda ıspatlamış olan Adem YÜCEL'den başkası olmayacağıdır.

Yolun Açık olsun Dürüst, Çalışkan ve İlkeli aday Adem YÜCEL Saygılar...
Cevap
 
 
-1 # ÇALIŞKAN, DÜRÜST VE İLKELİ TEK ADAY ADEM YÜCELDURAN 17-11-2012 20:58
Ayrıca AK parti önümüzdeki seçimlerde gençlere daha ağırlık vereceğinden dolayı ilçemizde en az bir milletvekili seçilmesinin önemli olduğundan dolayı, Adem YÜCEL'in ilçemizin çıkarları doğrultusunda adaylığının desteklenmesi gerekmektedir.

Çünkü hali hazırda Adem YÜCEL parti içresinde islahiyenin içinden gelen bir birey olarak öne çıktığından dolayı diğer adayların aday olması sadece kendilerini değil tüm adaylar gibi islahiye'den de milletvekili seçilme şansını azaltacağı unutulmamalıdır .
Cevap
 
 
 
 
 

SON HABERLER

POPÜLER HABERLER

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Haber Merkezi
Cumhuriyet Mahallesi Postahane Karşısı
İslahiye/GAZİANTEP

 

İrtibat Telefonları
Merkez : 0 342 862 58 32
Adem ŞİMŞEK : 0 542 418 40 00
Kadir ÇELİK : 0 532 525 48 86

 

islahiyehaber@hotmail.com

İSTATİSTİK

Üyeler : 724
İçerik : 2259
Web Bağlantıları : 1
İçerik Tıklama Görünümü : 3869931